Mészáros Lőrinc veje lett a Szombathelyi Haladás új tulajdonosa
A közlemény szerint az új tulajdonos, Homlok Zsolt célja a kiszámítható, átlátható, stabil gazdasági háttérrel megvalósítható építkezés a klubnál.
A közlemény szerint az új tulajdonos, Homlok Zsolt célja a kiszámítható, átlátható, stabil gazdasági háttérrel megvalósítható építkezés a klubnál.
A közbeszerzést 2,84 milliárd forintos ajánlattal vitte el a Homlok Építő Zrt.
Tőkeemelés készülődik, az ehhez szükséges pénz pedig a Homlok Zsolt-féle Vasútvill Kft.-től érkezne – legalábbis a hírek szerint.
Homlok Zsolt új cége esélyes lehet arra, hogy megbízást kapjon a kínai hitelből készülő Budapest–Belgrád vasútvonal építésén.
Szárnyal tovább a Homlok Építő Zrt.
Az állami közbeszerzések egykori bajnoka, a jelenleg állami felszámolás alatt álló Penta Industry 2019 közepén, még a felszámolás előtt átruházta vasútépítési üzletágát a Homlok Zrt.-re.
Mintegy 150 milliárdból épül a Rákos–Hatvan-vasútvonal, és bár elsőre úgy tűnhetett, ebből kimarad Mészáros Lőrinc és a NER, kicsit mélyebbre ásva már megtaláljuk a felcsúti dollármilliárdost és társait.
A több százmilliós épület több mint 250 négyzetméteres.
Homlok Zsolt a hazai vasútfejlesztés legújabb kori reneszánszáról ír.
Sportpályákat újítanak fel, és rendezik a területet, közel egymilliárdos a beruházás.
A tavaly a Mészáros családba beházasodott Homlok új erőre kapott a nyugati városban.
A volt felcsúti polgármester és Homlok Zsolt üzletember konzorciumban nyerték el a Szabadbattyán–Tapolca–Keszthely-vasútvonal villamosítását.
Simicska Lajostól Mészáros Lőrinc felé vándorló kapacitás, területfoglalás és egyre csillagászatibb összegek: így fest a magyarországi vasúti beruházások világa jelenleg.
Az új oligarchákhoz vándorló kapacitás, területfoglalás, és egyre csillagászatibb összegek: így fest a magyar vasúti beruházások világa.
Az Átlátszó egy Excel-táblázatban vezeti, milyen közbeszerzéseket nyer a tíz legnagyobb Fidesz-közeli vállalkozó. 2017-ben a Szíjj László-féle Duna Aszfalt vitt gyakorlatilag mindent, és idén májusban sem lehet oka panaszra. Az állami cégek kommunikációs és pr-feladatainak egy hónap alatt csaknem 11,5 milliárd forintnyi közpénzbe fájnak.
Kész főnyeremény beházasodni egy-egy fideszes potentát családjába.